NATHOUSE CREATIVE: СОШИАЛ МЕДИА МАРКЕТИНГ, ИНТЕРНЭТ МАРКЕТИНГ ОНЛАЙН СУРГАЛТ

2014 оноос хойш 100 шахам удаа зохион байгуулагдсан, нийт 1,500 гаруй төгсөгчтэй.
Хаяг: Чингэлтэй дүүрэг, 3-р хороо, Аризона төв. Бүртгүүлэх: http://training.nathouse.mn/ Төлбөр: 169,000

Та энэхүү сургалтаар ямар хичээлүүд үзэх боломжтой вэ?

Сошиал медиа, интернэт маркетингийн онлайн сургалтын хөтөлбөрт Facebook маркетинг, Facebook төлбөртэй сурталчилгаа, Мэссэнжер чатбот, Персона, Хэрэглэгчийн худалдан авалтын замнал, Пост, Stories бэлтгэл, Подкаст, Facebook Live хэрхэн хийх, Instagram, Youtube маркетинг, Google Ads, Email маркетинг сэдвээр цуврал видео хичээлүүд, тараах материал, ebook, багш нарын зөвлөгөөг үнэ төлбөргүй авах боломжтой. Сургалтын видео хичээлүүд цаашид тогтмол нэмэгдэж орох тул өмнөх хичээлүүдийг нөхөж үзэх төдийгүй бүлэг хөтөлбөртэй танилцсаны дараа та онлайн шалгалт өгч, сертификат аван, ур чадвараа дээшлүүлээрэй.

СЭДЭВ: FACEBOOK МАРКЕТИНГИЙН ҮНДЭС

Facebook-н зүгээс баримталж буй 2020 оны сурталчилгааны бодлого, маркетерууд юу анхаарах ёстой вэ?
Facebook маркетинг стратеги
Facebook Page үндсэн функцууд, тохиргоо
Контент төлөвлөлт

СЭДЭВ: FACEBOOK СУРТАЛЧИЛГААНЫ ҮР ДҮНГ ХЭРХЭН САЙЖРУУЛЖ, ҮР ДҮНТЭЙ БОЛГОХ ВЭ?

Facebook-н зүгээс баримталж буй 2020 оны сурталчилгааны бодлого, маркетерууд юу анхаарах ёстой вэ?
Сурталчилгааны төрөл, зорилго, бүтэц
Зорилтот сегмент сонгох нь
Сурталчилгааны байршуулалт, хугацаа, төсөв
Ремаркетинг, дахин чиглүүлэлтийн аргачлал
Мэссэж сурталчилгаа
Instant Experience, Collection, Canvas – сурталчилгаа
Pixel

СЭДЭВ: FACEBOOK МЭССЭНЖЕР ЧАТБОТ

Facebook мэссэнжер чатбот гэж юу вэ?
Facebook мэссэнжер чатбот хэрхэн үүсгэх вэ? chatfuel.com
Чатботын хэрэглээ: Хэрэглэгч бүртгэх, сануулга илгээх, захиалга авах, бусад аппуудтай холбох
Facebook төлбөртэй сурталчилгаатай хоршин ажиллах нь

СЭДЭВ: ХУДАЛДАН АВАЛТЫН ЗАМНАЛ БА ПЕРСОНА

Худалдан авалтын замнал гэж юу вэ? Яагаад хэрэгтэй вэ?
Худалдан авалтын замналыг хэрхэн тодорхойлох вэ?
Худалдан авалтын замнал ба персона. Маркетингийн төлөвлөгөөтэй уялдах нь

СЭДЭВ: ПОСТ, STORIES БЭЛТГЭЛ, FACEBOOK LIVE ХЭРХЭН ХИЙХ?

Instagram, Facebook Stories
Facebook Live хэрхэн маркетингийн зорилгоор үр дүнтэй хийх вэ?
Facebook пост бэлтгэх үед анхаарах зургийн хэмжээ, харьцаа
Сошиал медиа пост тайлбар текст хэрхэн бичих вэ?

СЭДЭВ: GOOGLE ADS

Google Ads (Google Adwords) гэж юу вэ? Яагаад Google Ads-Google сурталчилгаа гэж?
Google Ads-т сурталчилгаа үүсгэх

СЭДЭВ: СОШИАЛ МЕДИА МАРКЕТИНГИЙН ҮНДСЭН СУВГУУД

Instagram бизнес аккаунт
Instagram-д ямар төрлийн пост олон хүнд хүрдэг вэ?
Instagram маркетингийн стратеги төлөвлөлт хэрхэн хийх, пост бэлтгэл
Хэрхэн Instagram Followers-оо худалдан авагчид болгох вэ?
Подкаст хэрхэн хийх вэ?
Youtube channel маркетингт хэрхэн ашиглах вэ?
Email маркетинг хэрхэн хийх вэ?

СЭДЭВ: САЛБАР БҮРИЙН СОШИАЛ МЕДИА МАРКЕТИНГ

Боловсролын салбарт амжилттай маркетинг хийх нь
Аялал жуулчлалын салбарт амжилттай маркетинг хийх нь
Ресторан, хоол үйлчилгээний салбарт амжилттай маркетинг хийх нь
Гоо сайхны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний салбарт амжилттай маркетинг хийх нь
Санхүүгийн салбарт амжилттай маркетинг хийх нь
Шууд худалдааны буюу сүлжээний бизнесийн салбарт амжилттай маркетинг хийх нь
Төрийн үйлчилгээг иргэдэд хүргэх сошиал медиа маркетингийн оновчтой сувгууд

- Дэлгэрэнгүй хаяг : Чингэлтэй дүүрэг, 3-р хороо, Аризона төв.
  • онлайн сургалт
  • цахим сургалт

Үнэлгээ хийж, сэтгэгдлээ бичнэ үү

Таны и-мэйл хаягийг нийтлэхгүй.

Согтууруулах ундааг хэтрүүлэн хэрэглэх нь таны эрүүл мэндэд хортой!