Өнөөдрийн хандалт: 364

Сошиал маркетингаа сайжруулмаар байна уу?

Хямдарсан үнэ: 55,000₮ /НӨАТ орсон дүн/

Сошиал маркетинг, дижитал маркетингийн арга хэрэгслүүдийн тухай болон бүх төрлийн сошиал постын дизайны бэлэн загварууд, маркетингийн төлөвлөгөө ба зөвлөгөөнүүд.

social

Маркетингийн материалууд

Youtube маркетингийн талаар

Бидний өдөр тутмын амьдралдаа хайлтын том суваг, чөлөөт цагаа өнгөрөөх талбар болгон хэрэглэдэг хэрнээ маркетингдаа Facebook, Instagram шиг өргөнөөр ашиглаж хараахан дадаагүй байгаа YouTube-ийн хувьд маркетеруудын заавал анзаарч байх ёстой зүйлсийн талаар энэхүү цахим номондоо багтаалаа.

Инстаграм маркетингийн талаар

Инстаграм маркетингийн стратеги төлөвлөлт хэрхэн хийх вэ? Хэрхэн дагагчдаа худалдан авагчид болгох вэ? Хэрхэн инстаграмын дагагчдаа нэмэгдүүлэх вэ? Үр дүнгээ хэрхэн хэмжих вэ?

Фэйсбүүк маркетингийн талаар

Facebook маркетинг: Facebook-ийн ажиллах зарчим ба алгоритм, Facebook хуудас /Page/ хэрхэн нээх, заавал тохируулах ёстой зүйлс, Контент ба төлөвлөлт, Facebook пост бэлтгэх нь, Постын тайлбар текст хэрхэн бэлтгэх вэ?

Интернет маркетингийн талаар

Манай Маркетинг компанийн хамт олон энэ салбарт ажилласан туршлага, танхимын болон онлайн сургалтууд, 5000 гаруй суралцагсад, зуу, зуун нийтлэл, заавар, зөвлөгөө бэлтгэсний үндсэн дээр Интернет маркетингт суралцахад шаардлагатай сэдвүүдийг багтаасан ИНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГИЙН ТАЛААР А-Я цахим ном эмхтгэн гаргалаа.

Маркетингийн Persona хэрхэн үүсгэх вэ? гарын авлага

Яагаад персона гаргах хэрэгтэй вэ? боломжит худалдан авагчийн зураглал буюу персона гэж юу вэ? хэрхэн гаргах вэ? персона гаргах 6 алхам, бодит жишээ загвар, персона гаргахад ашиглах бэлэн загвар, контент төлөвлөгөөгөө хэрхэн уялдуулах вэ? зэрэг сэдвүүдийг багтаан зөвлөгөө, мэдээллийг оруулсан нь МАРКЕТЕР таны өдөр тутмын ажилд тус болно гэдэгт итгэлтэй байна.

Сошиал медиа маркетингийн стратеги хэрхэн боловсруулах вэ?

Хэрэглэгчийн худалдан авалтын замнал: Хэрэглэгчийн худалдан авагчийн замнал гэж юу вэ? Сошиал медиа маркетингт худалдан авалтын замнал яагаад хэрэгтэй вэ? Худалдан авагчийн замналыг хэрхэн зураглах вэ? Худалдан авагчийн замналын 4 төрөл, Харилцааны цэг болон персонаг төлөвлөгөөтэйгөө холбох нь.

Дижитал маркетингийн үйлчилгээ үзүүлэгч болон бусад бизнес, маркетингийн байгууллагуудад зориулагдсан сошиал пост