харилцагчын үйлчилгээний хамгийн чухал 10 чадвар
1. Хариуцлагатай байдал: Хэрэглэгчийн хүсэлт, хүсэлтийг шийдвэрлэх хурд.
2. Мэргэжлийн ур чадвар: Харилцагчийн үйлчилгээний төлөөлөгчдийн ур чадвар, эелдэг байдлын түвшин.
3. Эмпати: Үйлчлүүлэгчийн хэрэгцээ, сэтгэл хөдлөлийг ойлгож, хариу үйлдэл үзүүлэх чадвар.
4. Асуудлыг шийдвэрлэх чадвар: Хэрэглэгчийн асуудлыг шийдвэрлэхэд харилцагчийн үйлчилгээний төлөөлөгчдийн үр нөлөө.
5. Мэдлэг: Хэрэглэгчийн үйлчилгээний төлөөлөгчийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаархи мэдлэг, мэдлэгийн түвшин.
6. Олдоц: Үйлчлүүлэгчийн үйлчилгээний төвийн ажиллах цаг, хүртээмж.
7. Харилцаа холбоо: Харилцагчидтай харилцах харилцааны тодорхой, үр дүнтэй, тууштай байдал.
8. Хувийн тохиргоо: Үйлчлүүлэгчдэд үзүүлэх хувь хүний анхаарал, халамжийн түвшин.
9. Хяналт: Харилцааны дараа хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг хангахын тулд хэрэглэгчийн үйлчилгээний төлөөлөгчдийн хийсэн хүчин чармайлт.
10. Тасралтгүй сайжруулалт: Байгууллагын үйлчлүүлэгчдэд үйлчлэх үйл явц, журмыг тасралтгүй сайжруулах амлалт.
Дэлхийд үйлчилгээгээрээ тэргүүлдэг TOP 10 байгууллага танилцуулж байна
- Amazon
- Apple
- Zappos
- USAA
- John Lewis (UK)
- TD Bank (Canada)
- Toyota
- Nordstrom
- Mercedes-Benz
- Samsung
Жич: Энэ зэрэглэл нь албан ёсны жагсаалтад үндэслээгүй бөгөөд хувийн санал бодол, туршлагаас хамаарч өөр өөр байж болно.