харилцагчын үйлчилгээний хамгийн чухал 10 чадвар

1. Хариуцлагатай байдал: Хэрэглэгчийн хүсэлт, хүсэлтийг шийдвэрлэх хурд.
2. Мэргэжлийн ур чадвар: Харилцагчийн үйлчилгээний төлөөлөгчдийн ур чадвар, эелдэг байдлын түвшин.
3. Эмпати: Үйлчлүүлэгчийн хэрэгцээ, сэтгэл хөдлөлийг ойлгож, хариу үйлдэл үзүүлэх чадвар.
4. Асуудлыг шийдвэрлэх чадвар: Хэрэглэгчийн асуудлыг шийдвэрлэхэд харилцагчийн үйлчилгээний төлөөлөгчдийн үр нөлөө.
5. Мэдлэг: Хэрэглэгчийн үйлчилгээний төлөөлөгчийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаархи мэдлэг, мэдлэгийн түвшин.
6. Олдоц: Үйлчлүүлэгчийн үйлчилгээний төвийн ажиллах цаг, хүртээмж.
7. Харилцаа холбоо: Харилцагчидтай харилцах харилцааны тодорхой, үр дүнтэй, тууштай байдал.
8. Хувийн тохиргоо: Үйлчлүүлэгчдэд үзүүлэх хувь хүний ​​анхаарал, халамжийн түвшин.
9. Хяналт: Харилцааны дараа хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг хангахын тулд хэрэглэгчийн үйлчилгээний төлөөлөгчдийн хийсэн хүчин чармайлт.
10. Тасралтгүй сайжруулалт: Байгууллагын үйлчлүүлэгчдэд үйлчлэх үйл явц, журмыг тасралтгүй сайжруулах амлалт.

Дэлхийд үйлчилгээгээрээ тэргүүлдэг TOP 10 байгууллага танилцуулж байна

  1. Amazon
  2. Apple
  3. Zappos
  4. USAA
  5. John Lewis (UK)
  6. TD Bank (Canada)
  7. Toyota
  8. Nordstrom
  9. Mercedes-Benz
  10. Samsung
Жич: Энэ зэрэглэл нь албан ёсны жагсаалтад үндэслээгүй бөгөөд хувийн санал бодол, туршлагаас хамаарч өөр өөр байж болно.

Хариулт үлдээнэ үү

Таны имэйл хаягийг нийтлэхгүй. Шаардлагатай талбаруудыг * гэж тэмдэглэсэн

Согтууруулах ундааг хэтрүүлэн хэрэглэх нь таны эрүүл мэндэд хортой!